Hari ini saya ingin berkongsikan kepada anda semua tentang bagaimana anda boleh download rapidshare link dengan menggunakan rapidleech ini seperti premium download. Saya telah lama menggunakan rapidleech ini, tapi sebelum ini saya tidak pernah berkongsikan ilmu saya ini kepada sesiapa pun, namun untuk hari ini hati saya tergerak untuk berkongsikan ilmu ini kepada anda semua kerana saya tidak mahu anda semua ketinggalan dengan teknik ini. Dengan adanya teknik ini anda mungkin akan mendapat manfaat kebaikan rapidleech seperti berikut ;

  1. Anda boleh menggukan mendownload link rapidshare sebanyak yang anda mahu.
  2. anda akan mempunyai dua ip address dimana ip yang pertama adalah di ip internet anda dan yang kedua ip di server rapidleech anda.
  3. Anda boleh mendownload link rapidshare lebih laju dengan hanya menggunakan rapidleech.
  4. ketika anda mendownload file rapidshare, proses mendownload tidak akan putus walaupun anda mempunyai connection internet yang lemah. Hal ini mungkin terjadi jika dan hanya jika connection internet anda terputus maka barulah prosess download anda akan terputus.
  5. Tidak perlu membayar wang kepada rapidshare untuk anda mendownload file di rapidshare.
  6. Tidak perlu membuat akaun paypal dan mengesahkan paypal menggunakan kad debit untuk membayar rapidshare.
Namun, setiap ciptaan manusia itu pasti ada kelemahannya tersendiri, begitu juga dengan rapidleech ini, walaupun terdapat banyak kebaikan tentang rapidleech ini, namun ia juga tidak ketinggalan mempunyai beberapa kelemahan yang tidak dapat dielakkan.
Antara kelemehan yang saya dapati di rapidleech ini ialah seperti berikut ;

  1. Untuk mendownload file menggunakan rapidleech ini, anda terpaksa mendownload kedua tempat, iaitu mendownload ke server terlebih dahulu sebelum anda dapat dapat download ke PC anda. Maknanya anda perlu buat dua kali kerja.
  2. Adakalanya file yang anda download menggunakan rapidleech ini tidak dapat di detect di port80, dengan kata lain ada file tertentu anda tidak boleh download dengan menggunakan rapidleech. Jika hal ini berlaku anda perlu menggunakan manual download seperti biasa sahaja.
Namun demikian, rapidleech adalah sangat berguna jika anda ialah seorang yang extreme download. Jangan lupa untuk mencuba rapidleech ini ok? =)

Jadi, bagaimana untuk anda mendapatkan rapidleech ini dan bagaimana untuk anda install rapidleech?
Baiklah, rapidleech bukanla software biasa dimana anda perlu install di PC seperti biasa dan klik next dan sebagainya, Rapidleech anda perlu install di server. Anda perlukan server anda sendiri untuk install rapidleech. Anda boleh dapatkan script rapidleech ini di sini ==> http://www.rapidleech.com/

Anda bolehlah download script tersebut dengan register terlebih dahulu di forum yang saya berikan diatas, Cara-cara untuk install rapidleech ini terdapat juga didalam forum tersebut. Namun disini saya memberikan anda ebook percuma cara-cara untuk install script tersebut. Sila download disini ==> http://www.megaupload.com/?d=8E32EICI



hubungi saya untuk keterangan lanjut dan bonus peribadi:
YM: etia86
0173134876
http://ikhtiar.my-vemma.biz
http://ikhtiaruddin.blogspot.com/

0 Comments:

Post a Comment