Buat Duit Dengan Twitter??




Ya, anda tidak tersalah baca, memang benar! sekarang anda bukan sahaja boleh menggunakan twitter sebagai medium untuk social sahaja, malah anda boleh menjana wang melalui twitter!!

Jadi, bagaimana anda boleh menjana wang melalui program twitter ini?? Caranya lebih kurang sama seperti google adsense juga, anda akan di bayar melalui Paypal dan anda boleh menjana wang dengan meletakkan iklan di akaun twitter anda. Jadi semakin banyak followers yang anda ada, maka lebih banyaklah wang yang boleh anda jana di dalam program twitter ini.

Di dalam forum wangcyber sekarang telah hangat memperkatakan tentang bagaimana untuk menjana wang di twitter. Di sini saya akan menerangkan sedikit sebanyak mengenainya.

  1. Buat akaun twitter anda. Lebih banyak lebih baik, kerana ia apabila anda mempunyai lebih banyak akaun maka semestinya setiap akaun anda akan memberikan hasil apabila anda telah mempunyai banyak followers di setiap akaun anda.
  2. Setelah itu, anda bolehlah Join program Twitter Ads. Di dalam akaun twitter ads ini, anda akan memiliki akaun ads anda sendiri di mana anda boleh memilih untuk mengeluarkan iklan pilihan anda sendiri. Anda juga boleh memilih berapa wang yang anda inginkan setiap perklik, kerana setiap iklan ada mempunyai nilai klik tertentu bergantung kepada advertiser.
  3. Untuk memastikan anda mempunyai ramai followers di twitter, anda boleh lah menggunakan perkhidmatan twollow, dimana ia menggunakan teknik autosubscribe kepada topik-topik yang anda minat. Jadi, konsep ini seperti "Give and take" jika anda follow orang lain, maka mungkin beliau juga akan follow twitter anda. Selain itu, anda juga boleh menghadkan berapa orang yang anda ingin follow, dan berapa topik yang anda inginkan. Anda juga boleh menggunakan Flashtweet untuk mendapatkan follower.
Ini adalah bukti pembayaran program twitter ini yang diperolehi oleh brader Kekuda.



hubungi saya untuk keterangan lanjut dan bonus peribadi:
YM: etia86
0173134876

http://ikhtiaruddin.blogspot.com/

4 Comments:

  1. Unknown said...
    bagus info ni.. boleh try
    KamiKreatif said...
    kreatif jugak erk... facebook bkh tak??
    gnesop said...
    good info.. boleh cuba
    Epul said...
    kt facebook pun ada jugak..

Post a Comment