Email Tunai.com scammer?

Zaman sekarang ni macam-macam program scam muncul bagaikan cendawan tumbuh lepas hujan. Sekarang ni orang berlumba-lumba menipu orang lain demi kepentingan sendiri. Terbaru website scam ialah emailtunai.com. Website ini saya baru dapat tahu melalui satu forum terkenal. Email tunai ini juga adalah satu program dimana anda perlu mengiklankan produk mereka kepada prospek yang baru.. huhu.. dah naik letih la saya buat menda nie... alih-alih yang kaya owner emailtunai.com jugak. Pasal dia dapat email orang lain dan spam email semua ahlinya.

ni screenshot yang saya dapat tunjuk kan kepada anda, Klik pada gambar untuk besarkan ;


website ini adalah website scam, jadi jangan sekali-kali anda terpengaruh dengannya. www.emailtunai.com

Memang kita akan dibayar tapi adakah berbaloi untuk mempromosikan website seperti ini? Anda fikir-fikirkan lah...



hubungi saya untuk keterangan lanjut dan bonus peribadi:
YM: etia86
0173134876
http://ikhtiar.my-vemma.biz
http://ikhtiaruddin.blogspot.com/

4 Comments:

  1. veorus said...
    alamak ya ka...kite dah 'terlanjur' lah...cipet betul...patut la tunggu x der pape pun...!!!!
    Unknown said...
    cibai..wakena beb!!!
    ---------------
    Diskus pasal bina rumah baru? visit me http://www.ramanbiz.com.myblog
    sah90 said...
    patut la makin lama makin banyak scam e-mail aku dapat..Kastard tul..
    cupid89 said...
    kite pn kena gak... wlupn sepuluh ringgit jek... tpi still rase gak coz if sepuluh org... da seratus.. ceh... penipu btol...

Post a Comment